+ 2
Inlägg: 2680850
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gurkan: Jag skulle säga att det är en majoritet Modo anhängare i Härnösand överlag.
Den äldre generationen är nog i störtat majoritet medans den yngre generationen har fler Timråanhängare
Den äldre generationen är nog i störtat majoritet medans den yngre generationen har fler Timråanhängare
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gurkan: Haha, bäst så. Men har släkt där o de på Bondsjöhöjden är MoDoiter, men dom andra.....vet man inte var man har.
Ibland tror jag det är mer MoDoblod i Östersund än i Härnösand, dock utan att ha vetenskapen bakom uttalandet
Ibland tror jag det är mer MoDoblod i Östersund än i Härnösand, dock utan att ha vetenskapen bakom uttalandet
+ 1
Nä, nu går jag och lägger mig för fan.