+ 1
Inlägg: 2681112
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: roligt att höra dig prata om ”hög häst” det är som att Timrå skulle berätta för Modo om nyckeln till att vinna guld.
+ 3
Jag tolkar det som din högst personliga åsikt då det inte finns någonting specifikt som tyder på det. Snarare det omvända då vi defintivt lär ha en slagkraftigare trupp på papperet och samma ledartrio med mer erfarenhet.
Alltså, jag är medveten om det som för spelare kallas sophomore slump, dvs att andra året kan bli tuffare efter en succé första året då förväntningarna ökar.
Men att skriva att få fattar är att hoppa upp på en väldigt hög häst.