Bössa 68: mja, nog kan den bli lika svår , men tyngre ?
Inlägg: 2681119
Svarskommentarer
Sv: Silly season
grimiss: Vad ska vi tro om Winberg då?, någon som sett han spela?
Jag är av naturen sjukt tveksam till värvningar från Finland men med tanke på att Modo är under uppbyggnad så kan en jag förstå denna värvning till rätt pris.
Bra ålder, bra storlek, bra +/- genom åren och av vad jag sett en helt okej skridskoåkning
Jag är av naturen sjukt tveksam till värvningar från Finland men med tanke på att Modo är under uppbyggnad så kan en jag förstå denna värvning till rätt pris.
Bra ålder, bra storlek, bra +/- genom åren och av vad jag sett en helt okej skridskoåkning
+ 1