+ 1
Inlägg: 2681249
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Det här med att det bara skulle vara aktuellt vid skador känns mer som en supportersanning om något? Vet att det ska finnas ett gentlemen’s agreement att inte få låna in förstemålvakter som vidhålls väldigt hårt.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Samtidigt gick ju OEEK rakt in i SSK utan att Sholl var skadad.
Knappt hört ett ord om det.
Men varken myrenberg eller oeek har gjort anspråk på någon förstaspade i sina lag.
Östersunds drag är enligt mig på en helt annan nivå, Juel kliver mer eller mindre in i ett division1-kval från SHL.
Samtidigt lika bra att Östersund kunde ro hem det där på sportsliga grunder så man slapp ett skrivbordsavgörande mitt i sommaren.
Samtidigt gick ju OEEK rakt in i SSK utan att Sholl var skadad.
Knappt hört ett ord om det.
Men varken myrenberg eller oeek har gjort anspråk på någon förstaspade i sina lag.
Östersunds drag är enligt mig på en helt annan nivå, Juel kliver mer eller mindre in i ett division1-kval från SHL.
Samtidigt lika bra att Östersund kunde ro hem det där på sportsliga grunder så man slapp ett skrivbordsavgörande mitt i sommaren.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Idag får Långfredagen göra skäl för sig i smålands Jerusalem. Blir det golgatavandring för Nubben längs Jönköpings Via Dolorosa?
+ 2
sedan bryter Östersund mot det och så är det bara att köra.
Men med Sveriges sämsta idrottsförbund med rikspuckot Anders Larsson bakom spakarna kan allt hända. Eller snarare ingenting vettigt hända.