+ 8
Inlägg: 2681567
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Jag vet ju vart du står politiskt och vad du som en repad skiva skriver om och om igen.
Precis som den typen av människa jag tror du tillhör så är man precis som jag beskrev, helt oförmögen att de andra sidan av myntet från sin höga kökspall.
Jag har aldrig sagt att just du tror att han är en frälsare, jag svarade Modomille på varför jag inte skulle vara främmande till att Wagner skulle ta plats i 1:a medans Jeppe placerad i 2:a, sen valde du att ge dig in i diskussionen och frångå ämnet med prat om Niederbach.
Precis som den typen av människa jag tror du tillhör så är man precis som jag beskrev, helt oförmögen att de andra sidan av myntet från sin höga kökspall.
Jag har aldrig sagt att just du tror att han är en frälsare, jag svarade Modomille på varför jag inte skulle vara främmande till att Wagner skulle ta plats i 1:a medans Jeppe placerad i 2:a, sen valde du att ge dig in i diskussionen och frångå ämnet med prat om Niederbach.
+ 1
jag har dock aldrig sagt att Jeppe är en frälsare, men en väldigt bra spelare har han utvecklats till.
Inget ont om Niederbach, men när det skulle avgöras var han bänkad. Bedömdes sämre än OP och EJK