+ 2
Inlägg: 2681691
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10322}:
Vet inte hur realistisk värvningen är, vet att det pratas om Europa kring honom tidigare. Så helt omöjligt är det nog inte.
Ser att någon skrev att han är klar för klubb i Tjeckien. Vad händer i den ligan när spelare som borde kunna spela högre går dit, har de fått in mer pengar i ligan. Kaut gick ju dit, en spelare jag trodde skulle gå till typ NL eller SHL ifall han vände åter till Europa.
Vet inte hur realistisk värvningen är, vet att det pratas om Europa kring honom tidigare. Så helt omöjligt är det nog inte.
Ser att någon skrev att han är klar för klubb i Tjeckien. Vad händer i den ligan när spelare som borde kunna spela högre går dit, har de fått in mer pengar i ligan. Kaut gick ju dit, en spelare jag trodde skulle gå till typ NL eller SHL ifall han vände åter till Europa.
Wagner är nog absolut en upgrade kontra Walli. Dick tror jag spontant inte att vi kommer hitta en likvärdig variant på, men så länge vi faktiskt får en vettig förstacenter så kan vi nog leva med en liten nedgradering där.