Rytter: Någon som vet om Sam Vigneault och hans sambo fått sin dotter de väntade i mars? Kanske en blivande spelare för damlaget om sisådär 20 år. 🙂
Inlägg: 2681736
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Keriksson:
- Vi ska ha vårt första barn i mars och nu lutar det åt att vi föder i Sverige. Då kan ju sonen ha dubbla medborgarskap och spela i Modo så småningom och gå på EU-kvoten, så blir det mindre besvär för klubben
Signerat Dan Hinote
- Vi ska ha vårt första barn i mars och nu lutar det åt att vi föder i Sverige. Då kan ju sonen ha dubbla medborgarskap och spela i Modo så småningom och gå på EU-kvoten, så blir det mindre besvär för klubben
Signerat Dan Hinote
+ 4