Inlägg: 2682221
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: Det är nästan sorgligt. Det borde ju vara det roligaste slutspelet och mest spännande, men jämfört med HA är det inga lag jag vill se. Serien är så ruskigt tråkig.
Roligt att även Pelle på ÖA följer HA mycket hellre än SHL gällande slutspel.
Roligt att även Pelle på ÖA följer HA mycket hellre än SHL gällande slutspel.
+ 2
Du verkar nästan lite stolt över att inte kollat på sm.