Jan-Erik : Kan du definiera SHL-klass?
Inlägg: 2682350
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10585}:
Börja med att nämn vad du tycker bör ingå för parametrar i en sådan. Det blir såklart subjektivt vilket det även blir när du nämner AS-nivå/Klass
Börja med att nämn vad du tycker bör ingå för parametrar i en sådan. Det blir såklart subjektivt vilket det även blir när du nämner AS-nivå/Klass
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10585}: De finska lag som enligt dig skulle klara sig kvar om de spelade i SHL med årets trupper.