KB: är skjulet på Teg sämre än plywoodladan i Sörberge?
Inlägg: 2682352
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sitter och försöker ta in hur vi kunde missa slutspel 2010 med det här laget…
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DrCox: Måste man välja? Tror Tegsladans korv blivit framröstad till hockey-Sveriges sämsta vid något tillfälle iaf…
+ 1
