KB: Började bra, men vare sig Niederbach, Ohlsson, Jacobsson eller OP borde gå före Södergran och LP.
Inlägg: 2683167
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Bad_Brett: Vi får hoppas att Karlin vågar spela in LP. Om det stämmer att han går i första ronden så kan vi nog ha mycket värde i honom två säsonger framöver.
Jacobsson kommer anpassa sig och spela upp sig till en stabil SHL spelare. Mer orolig är jag för Neiderbacher.
Jacobsson kommer anpassa sig och spela upp sig till en stabil SHL spelare. Mer orolig är jag för Neiderbacher.
Sv: Silly season
Bad_Brett: Ohlsson ser jag som gjuten i fjärde. Jacobsson tycker jag såg otroligt fin ut i avslutningen, var en ledande center i HA och har bra underliggande siffror som styrker det, vore tjänstefel att inte ge honom en ordentlig chans från start. Men kanske på en kant i tredje istället då styrkorna egentligen ligger i det offensiva.
Niederbach, Södergran, OP och LP ser jag som ”flytande” i uppsättningen. Gäller att ta chansen där.
Niederbach, Södergran, OP och LP ser jag som ”flytande” i uppsättningen. Gäller att ta chansen där.
+ 1