+ 1
Inlägg: 2683225
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10071}: kan klippa det imorgon på datorn själv inga konstigheter
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10071}: Men visst fan var de dåligt tryck i brynäsklacken? Genuin fråga, är de dåligt mickat eller är de bara tråkigt folk i den?
+ 3
Så ja, varva upp nu och visa lite klipp på dom ”äckliga Brynäs fans” som du så målande beskriver 🤣🤣🤘
Du kommer inte undan din pajas 😅