Inlägg: 2683231
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sen är det ju en sak att sitta framför dumburken och att vara i hallen, såklart, min skönaste hallupplevelse var ju match 7 mot Dif när Modo gick upp, det glömmer jag aldrig, fick dela den upplevelsen med min dotter och yngsta son, det var magiskt, och helt omöjligt att få in i tv upplevelsen oavsett ljudsystem 😅🤘😉
+ 3
Taskigt ljudsystem kanke, i mitt lät det helt ok 😉🤘😅