Smurfen: Då blir det två centrar och en back in utöver de vi redan vet är klara: Olofsson och Byström.
Inlägg: 2683805
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Framnäs: Hoppas verkligen att siktet är högre ställt än Byström, han känns inte optimal.
Tänker att nu ska två toppbackar in och det krävs verkligen när Rundblad är på väg ner, tror inte han kommer ta kliv framåt kommande säsong!
Tänker att nu ska två toppbackar in och det krävs verkligen när Rundblad är på väg ner, tror inte han kommer ta kliv framåt kommande säsong!