Inlägg: 2683808
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Nucky:
2-3 backar låter bra, men önskar nog att man kollar på ytterligare en ytterforward. För Karlin säger ju att de främst letar 2 centrar och en ytter. Nog skulle jag vilja se någon för tredje med bra potential för att få ett djupare lag, annars har vi ju inte ersatt Walli. Eller så vill man ge Jacobsson/LP/Niderbach en chans från start och ändra vid behov.
Lyssnar man på Karlin låter det som vi kan förvänta oss följande:
Ranta - x - Olofsson?
Woods- x - Aagaard
Södergran - Sam - Niderbach
Ohlsson - Jacobsson - OP
EJK / AP
2-3 backar låter bra, men önskar nog att man kollar på ytterligare en ytterforward. För Karlin säger ju att de främst letar 2 centrar och en ytter. Nog skulle jag vilja se någon för tredje med bra potential för att få ett djupare lag, annars har vi ju inte ersatt Walli. Eller så vill man ge Jacobsson/LP/Niderbach en chans från start och ändra vid behov.
Lyssnar man på Karlin låter det som vi kan förvänta oss följande:
Ranta - x - Olofsson?
Woods- x - Aagaard
Södergran - Sam - Niderbach
Ohlsson - Jacobsson - OP
EJK / AP
Norlinder - Winberg
Bernie - Näsén
Byström - X
Rundblad - Norén