+ 2
Inlägg: 2683816
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Nucky: jag råkade bo i skell i hans saikprime, snacket var alltid samma - sjukt mkt talang men har inte skallen för disciplinen för att klara grinden
+ 1
När man såg honom i SAIK som ung fanns det mycket offensiv kvalitet, men han har alltid varit för mjuk i egen zon och han känns väldigt mycket som en humörspelare.
Så har det alltid varit.
Han har fina meriter från NHL men det börjar vara några år bakåt i tiden. Spelade i finska ligan ifjol utan att egentligen utmärka sig.
Om vi värvar rätt på backsidan tror jag han kommer få det kämpigt med istid vilket är bra. Det kan nog höja hans kamplust vilket är hans största akilleshäl.
Han är inte riktigt närvarande alla matcher, men får ändå istid pga dålig konkurrens i laget.