{5647}: Ja. Håller oftast med dig om innehållet och liret. Jag är nu blockerad hos BIF för att jag sa sanningar. Är lite arg ändå. Jag är George.
Inlägg: 2684397
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: de tål tyvärr inte sanningen här nere i Gefle-town. Maken på lättstött forum. Bannade mig själv därifrån i måndags
Timrå-boken tillåter åtminstone att hs-profiler lägger sköna gliringar. Cred till dom!
Tänk er att möta mäktiga Nybro och Bofors! Livet i andraligan.
Timrå-boken tillåter åtminstone att hs-profiler lägger sköna gliringar. Cred till dom!
Tänk er att möta mäktiga Nybro och Bofors! Livet i andraligan.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Du kan få sällskap snart, men ser inte anledningen till att du blev blockad.
Men när gick Leksand vidare i en slutspelsrunda?
Dessutom vann damerna med MoDo-prägel första matchen i VM ikväll
finns alltid små guldkorn att finna , om man letar
Men när gick Leksand vidare i en slutspelsrunda?
Dessutom vann damerna med MoDo-prägel första matchen i VM ikväll
finns alltid små guldkorn att finna , om man letar
+ 5