+ 2
Inlägg: 2684639
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Nä, de går ju bort nu i det läge vi är i. Hört att APs skada kanske gör att vi går efter utköp och 3 nya centrar om nu inte EJK kliver upp. Han känns dock lite för svag fysiskt, men är en grym 13:e lirare att ha i laget och i omklädningsrummet.
Kan man få dem att hålla en jämn hög nivå så tror jag att båda skulle kunna platsa i SHL, men med tanke på hur de sett ut under Stråhle så måste de platsa högt upp i kedjehierarkin eller inte spela alls.
Med tanke på att vi verkar vilja gå efter två centrar så kan jag inte tänka mig att någon av dem är aktuell för oss tack och lov. Vill inte ha den där typen av spelare som bara kämpar när det passar dem. Möjligen kan Karlin få dem att prestera varje kväll, men...