Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Bromé gick ut i en intervju nyligen och menade att om det inte vore för Covid-säsongen så hade han än idag spelat i NHL.(Har 26 matcher/2poäng i Detroit)

Hans självbild känns lite skev mot verkligheten.