hompa90: Kossila är klar för Bern sen en bra bit tillbaka.
Inlägg: 2685632
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Känner någon en oljearab som kan snacka med Widebro och sponsra vårt lag med några hundra miljoner per år. Endast då hade vi kunnat mäta oss med schweizarna och Växjö.