+ 5
Inlägg: 2688265
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kulltorp: Egentligen är det inte så konstigt att vi gottar oss i det här. Inbyggt i alla oss här är väl att klanka på Timrå för klankandets skull, och när det nu dessutom finns mer eller mindre likheter till våra tidigare katastrof-värvningar i tränarväg är det väldigt lätta poäng att plocka. I alla fall till vår egna poängtavla.
Kul med nya tränare i SHL oavsett!
Kul med nya tränare i SHL oavsett!
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kulltorp: sjukt hur ni har tagit över vår bok, hade det varit Brynäs hade de varit arga och otrevliga i sedvanlig ordning
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kulltorp: ska bli spännande att se hur det blir! Antigen blir det bra för er eller för alla andra :)
+ 2
Men vi väl se, en ny tränare är alltid en chansning.
JFK har ju redan hittat 10 orsaker till varför det blir en katastrof. Det spelar ju liksom ingen roll i diskussionen, det går alltid att se glaser halvtomt. Jag förbereder mig på 10 till med popcornen i högsta hugg. ;-)