+ 1
Inlägg: 2688552
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{10595}: Vi som kan hockey förstår inte Folin och vill låna ut Norén. Fina killar. Men vi måste ta tre p.
Sv: Silly season
{10595}: Har jävulskt svårt att se Brickley gå in i finska landslagstruppen.
Bra emellanåt men på tok för ojämn och mjuk i mitt tycke
Bra emellanåt men på tok för ojämn och mjuk i mitt tycke
+ 3
Den där X måste ha stor påverkan på oss tycker jag om det ska vara en markant förbättring.
Var ser du den klara förbättringen om man får fråga.