+ 1
Inlägg: 2688832
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov: Precis, forwardssidan lär vara enklare att förbättra och kommer nog hjälpa backsidan lite mer i år.
+ 1
Det är inte uppenbart bättre men vår backsida överraskade. Sen beror det såklart på X men tycker ändå det lutar åt vi är bättre med marginal. Det är främst på forwardssidan vi kan förbättra. Det känns inte så svårt att uppgradera O Regan och Walli. Sen räcker att det vi får en förstecenter som gör 50 matcher och 25+ poäng så är det bättre en än Ruohomaa i 20 och 9 p