Gavelo: Vi kanske tyckte att Färjestad floppade, men Rögle kanske är Sveriges bästa ishockeylag? Kommer 4-0 Växjö nu.
Inlägg: 2689151
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10595}: Rögle har iaf Sveriges största medstuds i detta slutspel!
Vunnit alla förlängningar i hela slutspelet fast man varit rejält tillbaka tryckta, sen målen dom gör, det är ju mål som bara är hiskeligt flyt.
Nä nu hoppas vi att Skellefteå spelar ut sorgebarnet Rögle i finalen, Rögles ryggsäckshockey skall inte få skörda några framgångar
Vunnit alla förlängningar i hela slutspelet fast man varit rejält tillbaka tryckta, sen målen dom gör, det är ju mål som bara är hiskeligt flyt.
Nä nu hoppas vi att Skellefteå spelar ut sorgebarnet Rögle i finalen, Rögles ryggsäckshockey skall inte få skörda några framgångar
+ 1