Greenwolper: Rögle är ju fan sjuka. Hoppas de tar Skellefteå med 4-0 också vore lite kul
Inlägg: 2689161
Svarskommentarer
Sv: Silly season
SPOODI: Nej. Hoppas faktiskt Skellefteå tar SM-guld. Visst, norrlandsrivaler, men tycker den klubben är ett sådant föredöme i allt. Spelsystemet som gör att man är i toppen år efter år, juniorsidan, hur man utvecklar juniorer och hockeyallsvenska spelare som man plockar upp. De är sjukt proffsiga däruppe.
Men allra helst vill jag att MoDo tar SM-guld.
Men allra helst vill jag att MoDo tar SM-guld.
+ 4