1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507590 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2689234

Sv: Silly season
Gavelo: saknar MoDo :(

Svarskommentarer

Sv: Silly season
puffe: Vad jag läst mig till och förstår så har Cor viridis (Gröna hjärtan) på latin som affärsmodell att hjälpa Rögle med pengar för att locka till sig draftade talanger med stora kontrakt, när dom sedan skriver NHL kontrakt så tar gruppen ungefär halva summan i avkastning och den andra halvan får till Rögle.

Kräks lite i munnen faktiskt.

Sv: Silly season
puffe: Jag med!! Im so excited.. im exited MoDo is a crate group of players. Im so excited and we will win in a 2-3 years period. Have i said we are crate?

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB