Gavelo: Att Rögle har köpt hela ligan är vi inte jätteförvånade över. Men Växjö, kan de verkligen ligga så långt ner? Vad har gjort att de vunnit 4 SM-guld senaste 9 åren?
Inlägg: 2689254
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{10595}: Klart Växjö har köpt, men dom är ju rätt nya i Shl och har ändå byggt upp en av landets bästa juniorlag så lite credd får man ge dom.
Men den största anledningen till att Växjö är så jävla bra är för att dom haft helt sinnesjukt bra utväxling på sina coacher.
Jag vill poängtera att jag har inget till övers för Växjö så, men spela hockey kan dom.
Men den största anledningen till att Växjö är så jävla bra är för att dom haft helt sinnesjukt bra utväxling på sina coacher.
Jag vill poängtera att jag har inget till övers för Växjö så, men spela hockey kan dom.