1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507708 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2689315

Sv: Silly season
Gavelo: Om det var en pik till mig så har jag inte börjat hänga här nu. Har följt såväl MoDo:s som andra klubbars forum länge.

Svarskommentarer

Sv: Silly season
JonasN: Det var inte en pik mot någon enskild, det är bara lite synd att fler inte är ”aktiva” här.

Tex har vi i Modo boken diskuterat just rögles förehavanden under en tid men det blir inte förens jag/någon skriver något negativt och lite känsligt om er kära förening som annars anonyma personer dyker upp.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB