JonasN: jag vill att Rögle vinner finalen med 4-0. Då kanske vi kan bli av med playin
Inlägg: 2689320
Svarskommentarer
Sv: Silly season
SPOODI: Fördelarna med att komma högt i tabellen bör vara högre än idag. Som det är nu är serien en 52 omgångar lång transportsträcka för alla utom bottenlagen.
Sjukt märkligt upplägg egentligen.
Sjukt märkligt upplägg egentligen.