Inlägg: 2691067
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Bad_Brett: Så vi ska skita i att försöka hitta spets och istället värva hyfsade HA spelare? När vi dessutom har egna talangfulla juniorer som knackar på dörren?
+ 1
Sv: Silly season
Bad_Brett: Ska du inte säga så om du hade rätt? Du är ödmjuk som vårens första gullviva ;)
Hoppas såklart jag har fel, men om så blir faller kommer jag säga "Vad var det jag sa!" :-)