Trilske: Vår trupp är ju smock full bakåt om man kollar 3e, 4e kedjorna. Vi är ju ute efter spets inför nästa säsong. Om vi håller oss kvar nästa säsong då går väl några andra kontrakt ut och då blir det mer allsvenskt värvande m.m. skulle jag tro
+ 2