Inlägg: 2692033
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}:
Ja de är ett klokt tänk.
Men min känsla är att han inte kommer, men jag hoppas att jag har fel.
Vill dock inte att man kommer hem i tron att shl är sämre liga och kan varva ner. Krävs likt förbannat hårt jobb på försäsongen och ge allt på hösten och vintern och våren.
Ja de är ett klokt tänk.
Men min känsla är att han inte kommer, men jag hoppas att jag har fel.
Vill dock inte att man kommer hem i tron att shl är sämre liga och kan varva ner. Krävs likt förbannat hårt jobb på försäsongen och ge allt på hösten och vintern och våren.
+ 1
Tvillingarna kunde säkert spelat ett år, men Henrik och Daniel hade en del skador. Bland annat en krånglande rygg osv.