Inlägg: 2692092
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Silly: För att Europas Saudiarabien suger upp alla SHLs och Liigas toppspelare och har en Top 20 lista med nästan bara utlänningar. Jävla tråkigt land det där. NHL och NL kan vi inte tävla mot.
Han kommer väl göra 22-23 poäng max här i SHL?
Då vet vi hur torr marknaden är just nu på lediga spelare?
Hinken har is I magen och väntar in svar från superspelarna!