Peja: Svårt att jämföra. Har väl dalat lite senaste åren poängmässigt. En spelare i hans kaliber skulle jag gissa gör kanske 20-30poäng i SHL och över 50 i HA.
Inlägg: 2692572
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
www.modohockey.se/article/vi8asc2-4ij6i1/view
Lite kul siffror från testerna.
Att Näsén skulle vinna spänst och Bernhardt vara 2a på 10m sprint var kanske inte det mest väntade. :-)
Annars rätt väntat, Niderbach fortsatt vältränad. Ungtupparna generellt bra till.
Sen att Södergran har ett jävla trycka i åkningen har sina anledningar. 2000W är ingen dålig prestation... Rätt dominant där.
Lite kul siffror från testerna.
Att Näsén skulle vinna spänst och Bernhardt vara 2a på 10m sprint var kanske inte det mest väntade. :-)
Annars rätt väntat, Niderbach fortsatt vältränad. Ungtupparna generellt bra till.
Sen att Södergran har ett jävla trycka i åkningen har sina anledningar. 2000W är ingen dålig prestation... Rätt dominant där.
+ 3