Bad_Brett: Om du och din flickvän fick oprovocerat spö och angriparna blev utkastade, då är du nöjd? Har du ingen civilkurage? . Sedan hånar du kvinnan som fick rätt i domstol och verkar stå på förövarens sida. lite unket och förlegat
+ 3