+ 10
Inlägg: 2693522
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Ja, mitt ex blev våldtagen på en parkbänk av en autistiker samt av en ensamkommande afghan. Valde att anmäla även andra gången trots en väldigt negativ upplevelse av rättsystemet första gången för att skydda andra kvinnor, och tvingades redogöra i detalj för var kräket gjorde med kuken vid olika tidpunker och var satsen hamnade.
Hon skulle säkert bli varm i kroppen över att rättsystemet lägger två år på att utreda ett nyp i rumpan.
Att du inte skäms.
Hon skulle säkert bli varm i kroppen över att rättsystemet lägger två år på att utreda ett nyp i rumpan.
Att du inte skäms.
+ 1
Att du sedan drar upp ett ex. till dej som blivit våldtagen 2 gånger, och använder det som ännu ett argument att förlöjliga den aktuella kvinnans upplevelse känns så märkligt.
Om du hade empati skulle du stått upp för aktuella händelsen, i stället för att skämta bort den. Märkligt agerande ikväll