Inlägg: 2693539
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jugge: Inte samma sak. MoDo var faktiskt klart bästa laget i finalserien, men Brynäs vann.
Färjestad vann serien, men Rögle var klart bättre
Är fortfarande lite sur att vi inte stängde ner match 4 i Gävle
Färjestad vann serien, men Rögle var klart bättre
Är fortfarande lite sur att vi inte stängde ner match 4 i Gävle
+ 2
Vi var särklassigt bäst 1999.
Hockey är inte och har aldrig varit rättvist.”
Ni var definitivt bäst i serien 98/99, i finalspelet not so much. Sen kan man snacka om 5 eller 7 matcher hur mycket man vill. Precis som i år, FBK vann serien. Ändå åkte dom på smörj mot Rögle med 4-0, odiskutabelt. Är dom ändå särklassigt bäst 2024?.. I beg to differ…