Inlägg: 2694070
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Saleva: Apropå Färjestad Kollade precis våran hemsida, kan man inte hitta en bättre bild än att visa Olofsson i deras tröja?
Men Peltonius saknas, Norén också. Kanske har jag missat någon nyhet, trodde dom hade kontrakt kommande år också?
Men Peltonius saknas, Norén också. Kanske har jag missat någon nyhet, trodde dom hade kontrakt kommande år också?
Patrik Hansen, fbk, har tydligen nobbat ass sportchefjobbet hos oss.