{9315}: fråga. Sökte upp några kärpät videor för att kika in byström. Men vad jag ser i dem så spelade han inte i samma backpar som rundblad. Så när folk skriver att de spelat ihop, jaa i samma lag. Men inte samma backpar? Så fortfarande ett frågetecken hur de spelar ihop?
Inlägg: 2694081
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Elysium: det stämmer, byström spelade med nimelä och rundblad med ohtamaa
personligen tror jag tränarstaben testar dom tillsammans pga känner varandra bra, men det behöver inte betyda att det blir bra på isen.
beror såklart också på vem som kommer in som sista back
personligen tror jag tränarstaben testar dom tillsammans pga känner varandra bra, men det behöver inte betyda att det blir bra på isen.
beror såklart också på vem som kommer in som sista back
+ 1