{10585}: Den risken finns men nog löper Malmö,Hv71 och några lag till samma risk om vi ska vara ärliga?
Inlägg: 2694622
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DrCox: Ja det stämmer. Ska jag vara ärlig så tror jag att bottenstriden nästa år blir bland dessa lag.
Timrå, MoDo, Örebro, Malmö, Brynäs, HV71.
Känns som att resten av SHL-lagen är mer etablerade och har inte fått samma tapp som Malmö och Örebro till exempel.
Timrå, MoDo, Örebro, Malmö, Brynäs, HV71.
Känns som att resten av SHL-lagen är mer etablerade och har inte fått samma tapp som Malmö och Örebro till exempel.
+ 3