Trilske: Norlinder och Hägg. Men helst inte Norlinder i första, han har sett svag ut.
Inlägg: 2694733
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{10595}:
Är det klart med ytterligare några spelare i MoDo utöver Olofsson och Winberg, jag ser en del snack och rykten men inget officiellt väl ännu från Henrik och Karlin?!
Är det klart med ytterligare några spelare i MoDo utöver Olofsson och Winberg, jag ser en del snack och rykten men inget officiellt väl ännu från Henrik och Karlin?!