Nucky: Det räcker inte med dom 3 vi redan har?
Inlägg: 2694766
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Confusius: Jag får Bernie och Näsén bara till 2. Rundis är en tvåvägsback som bör fokusera mer på defensiven då han inte längre har snabbheten för att spela i båda ändar.
Förhoppningsvis blir det mindre speltid för honom nästa år i 3:e backpar.
En stor anledning till att Dickies kedja var vår bästa ifjol i offensiven var för att dom nästan alltid lirade ihop med Bernie och Näsén.
Vi behöver fler enheter som hotar framåt.
Förhoppningsvis blir det mindre speltid för honom nästa år i 3:e backpar.
En stor anledning till att Dickies kedja var vår bästa ifjol i offensiven var för att dom nästan alltid lirade ihop med Bernie och Näsén.
Vi behöver fler enheter som hotar framåt.
Sv: Silly season
Vet inte om det redan skrivits men Henrik Tikkanen har skrivit NHL kontrakt med Islanders. Borde bli en liten slant till Modo va?
+ 2