+ 3
Inlägg: 2695125
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Erol Ateceae: Sant men dock ingen riktig fingervisning för mesta vinnaren av sca har aldrig riktigt bevisat något överhuvudtaget.
+ 2
"
vi hade två durkslag i buren. Hiskeligt usla både reideborn och bjurö den säsongen. Började ifrågasättas redan i början på november men svartvadet blåvägrade se problemet.
"
Förlusten mot Sundsvall Hockey i SCA-cupen var den första varningssignalen, ett SHL-lag ska aldrig torska mot ett gäng division 1-spelare.