Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10065}: Jag tycker dagens match har varit roligast att titta på som neutral, förstår att ni inte tycker det och de respekterar jag.

Men denna matchen har; stämning och slutspelskaraktär.

En magiskt tifo också, där är dom duktiga.