Peja: Du har rätt i det. Välkommen upp!
Inlägg: 2695938
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{6870}: Fan vad lycklig jag är att Kurt Georg och hela dum dryga DIF får spela HA ännu en säsong. Nu är det för sent att försöka påverka domarna. Underbart!
+ 1