{5647}: Tycker MoDo borde värva Krüger. Hade varit en riktigt jäkla bra värvning.
Inlägg: 2696231
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Varför signerade MoDo Jesper Olofsson i 5 år? Vad händer om han floppar första året och sen har vi en dyr spelare på kontrakt i 5 år.