{10595}: Han har ett 3+2 kontrakt. Alltså har han inga klausuler de första tre säsongerna, men efter dem är det upp till parterna att avgöra hur man vill fortsätta. Har han gjort det bra blir han mest troligt kvar tills kontraktet går ut.
Inlägg: 2696241
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Är det bekräftat? I så fall låter det mycket bättre. Även om 3 år är ganska lång tid i den här branschen och mycket kan hända.