Inlägg: 2696246
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10595}: Som de andra sagt, första 3 åren är ett dyrt o fint kontrakt. Men sen finns det outs for båda sidorna och kontraktet blir billigare ju längre det går i stort sett.
Jag har inte tid att läsa igenom varenda sida här på HS och lyssna på en massa poddar från allehanda för att få reda på alla detaljer kring hans kontrakt. Det jag har läst är att han skrivit på för 28/29.