Nesse: Han kan ju gå till något sopgäng som typ San Jose och få en topproll där. Men frågan är hur sexigt det skulle kännas
Inlägg: 2696352
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: Eller så går han till NHL's största och vackraste organisation Islanders! 😜
Dom skriker efter målskyttar dessutom.
Dom skriker efter målskyttar dessutom.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: För 10-20 miljoner antar jag att det mesta skulle kännas ganska sexigt ;-)
+ 1