+ 1
Inlägg: 2696467
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Nu blir det SM-guld. Bernie är ju kvar. Länge leve Bernie!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Ifall Hinkens snack om ”2 centrar … men det kan också bli en center och en ytter” skulle visa sig bero på att han tänker mirakelvärva Victor Olofsson så är det heeeeelt okej för mig! 😁
+ 1
Men den här veckan börjar ju fint 1/3 klar!
Jasek ✅
Hägg ?
V Olofsson ?